tiistai 1. elokuuta 2023

 

Ennen 2021 kun katsoin Nimez Princeton dokumentit olin kahden vaiheilla enkä oikein tiennyt uskoa vai ei, mutta Tuo lentotukialuksen dokumentti vakuutti minut.


Elon Musk julkaisin twiitin, jossa hän totesi epäsuorasti, että ufot eivät ole tosia. Tämä twiitin kommentissa joku suomalainen totesi, että ei taida Musk tietää mistä puhuu ja kehotti Muskia tutustumaan James Foxin Phenomenon raporttiin 2020. No minä tein työtä käskettyä. Ajattelin, että olen kyllä katsonut niin monta tällaista, että tuskin tulee mitään uutta, mutta olin väärässä.

Dokumentissa käydään huolellisesti läpi UFO-havaintojen historia ja nostetaan esiin riittävästi yksityiskohtia, jotta katselija vakuuttuu ! Suosittelen lämpimästi kaikille. Dokumentissa tuodaan myös hyvin Yhdysvaltain turvallisuuspalvelun Nasan ja ilmavoimien systemaattinen tosiasioiden salaus ja peittely ja tekaistujen peitetarioniden tehtailu. Tästä toiminnasta on useampi konkreettinen esimerkki Nimitz raportissa. Tätä on jatkunut ainakin vuodesta 1947 eikä se vieläkään ole loppu. Pitää kuitenkin muistaa, että näihin aiheisiin liittyen on huomattavan  paljon tahatonta ja tahallista virheraportoinitia. 



Olen kirjoittanut blogiini Nimitz tapauksesta 

https://elamankokemuksi.blogspot.com/2021/06/lentotukialus-nimizilta-ufo-tunnistus.html


ja kyseinen dokumentti on: https://www.youtube.com/watch?v=hFxZEm2wMl4&list=PLhoo-2dcTXiK9LC_p393fJGcXia3-1sUW&index=1


Phenomenon dokumentti: https://www.youtube.com/watch?v=a0Kr1TwKhQk&list=PLhoo-2dcTXiK9LC_p393fJGcXia3-1sUW&index=7


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti